söndag 4 december 2011

Whats goin on

Tittat på den här whats goin on nu några gånger, sorglig som fasiken! Blir typ deppig av att se den, man lider med den här stackars killen! Men man får sig ju en liten tankeställare, man måste vara snäll mot sina kompisar osv. Ingen ska ju behöva må så som han gör, ta hand om varandra!

Min dag har varit bra, bibelutdelningen var dock ganska seg, men med lite bus med alice i kyrkan så blev det roligt :D Sen var jag på champions league match, som jag egentligen inte skulle vart på, men som jag hann med iaf, sävehof vann med ett mål, riktigt spännande! Nu sitter jag i min säng och hör regnet utanför, det är faktiskt mysigt, att krypa ner under täcket när man lixom känner att det är kallt och äckligt ute, MYS. Men saknar snön, ingen riktigt vinter utan snö !!!


Jag älskar dig, du är helt amazing !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar