torsdag 22 december 2011

nu är jag forever alone på riktigt .......

Flora har gått hem :'( Så nu ska jag deppa över det ett tag, SKOJA DET SKA JAG INTE ALLS :D För efter min träning kommer nämligen flora hit och ska sova över, myssssssss. Kan säga att jag och flora var störda i huvudet idag, vi har skrattar så sjukt mycket åt saker som är så tråkiga va! Ska bara nämna att vi var på allum en halvtimme, vi gick till la pain francais, väl där tyckte vi att en muffins för 26 och en läsk för 27 var lite to expensive, så vi givk till ica och köpte en 1,5l fanta exotic och en kladdkaka och åt det på bussen. Vi hann inte äta upp hela så vi åt upp resten på mitt rum när vi kom hem, HAHAHHAHAHA tjocka som få! Men man lever bara en gång! Är lite nervös för träningen idag, men det ska nog bli bra!


HAHAHHAHAHHHHAHAHHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA DETTA KAN VARA DEN VIDRIGASTE BILDEN! Men jag gillar den ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar