söndag 27 november 2011

Stressad = kan inte somna

Har försökt sova enda sen tio över tio nu, vilket inte går bra alls. Alltid när jag är trött så får jag skolpanik, tänker på allt jag måste hinna göra imorgon såsom plugg, plugg och plugg. Då får jag sån panik så typ hela magen vrids ut och in. Vilket nästan alltid leder till att jag ställer klockan på halv sex, så att jag ska hinna plugga på morgonen. Är det bra att göra så? Nej. Det resulterar alltid i att jag blir svintrött under dagen, och jag lär mig ingenting av att plugga kvart i sex på morgonen. Såhär är det nästan varje natt innan jag ska sova. Eller inte på fredagskvällarna, enda kvällen jag kan slappna av på riktigt. Men vissa kvällar klarar jag av att koppla bort det, så att jag kan somna ändå. Men en sån här kväll, när jag inte klarar att koppla bort det, då kan jag helt enkelt inte somna.

Så. Nu har jag fått skriva av mig lite.

Godnatt allihopa. Nu hoppas jag att jag kan somna.

Hade till och med så kul att jag tände lampan och tog ett asasnyggt kort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar