måndag 19 september 2011

MIN TÅ LEVER

Det var väldigt nära att jag hade brutit tån eller tydligen också smalbenet, spenderade hela min lediga tid igår på sjukhuset, segt! Men tån var som tur va bara väldigt kraftigt stukad, men den var typ nått annst också som jag inte vet vad det heter :P Det knastrar i tån så jag har gjort nått med leden, var på TRE olika sjukhus igår, röntgade osv ... Men nu får jag förhoppningsvis börja träna på lördag, jag skippade kryckor, vill börj gå på tån även fast det gör ont, vill komma igång fort !!!

Nu blir det snart skola, är så sjukt megatrött på skolan! BAJSTRÅKIGT! Men det är la bara att göra, finns inget att välja på.. Tagga NO-redovisning nu, är verkligen sjukt opepp! 

HA DET ALLIHOPA !


Jag älskar dig, världens bästa lillebror

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar